Dragul meu prieten,

     "Prietenul adevărat e acea persoană care te face să fii tu însuți!Dacă te-am plictisit iartă-mă, dacă ți-am plăcut mai asculta-mă, dar un singur lucru este este cert:voi rămâne același pană când cineva mă va lua de pe pământ".
     Acestea sunt cuvinte rostite  în  tăcere  într-un mesaj devenind istorie în viata mea, istoria noastră, o istorie copleșitoare. 
  O planetă mi-aș dori să știe afecțiunea mea pentru tine dragul meu prieten pentru că tu ești cel ce ma inspiră, tu ești sentimentul pe care l-am așteptat până acum,tu ești diferitul din tot ce mă înconjoară. Nimic din jurul meu nu poate fi ca tine și aș mai putea deschide o poarta în lumea celor ca tine și iarăși aș spune ''unde ești?'' Ador  de pe acum momentul când în sfârșit ma vei ține de mâna așa cum te aud spunând asta, protector. Voi păstra aceasta imagine cu tenacitate și nu-i voi permite să dispară. Voi cauta modalități de a o dezvolta și nu-mi voi imagina nici un fel de obstacol.
      Ai intrat în jocul meu subtil ca orice nebun însetat de mister, m-ai adoptat de la sine în gândul tău și m-ai prins atunci când am căzut.  

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu