Eu sunt copil

             Hei na na na!asa esti tu.....un inceput de melodie, o funny melodie premiata cu discul de diamant....
 Hai mai canta-mi monsieur!Canta-mi balade rock la chitara ta virtuala, incet, incet voi face si eu liniste, apoi te voi asculta aproape obosita(de la saritul pe pat)Dami voie dragul meu sa iti aspir notele sa le imprastii si prin curtea plina cu frunze si prin camera mea dezordonata mereu.
            Ups!Am uitat sa inchid fereastra, ploaia de toamna tocmai face racoare pe clapele mainilor tale reci si albe. Fa-mi  loc langa linistea ce o respiri pentru singura farsa a naturi ce ne este holografiata pe scena vieti tale. Toata lumea te asteapta acolo sa joci o piesa de teatru in intuneric. Intr-un colt al scenei te opresti de fiecare data, acolo unde se asculta cel mai bine de catre oameni fani tie, cei in jur de saptesprezece ani.
          Te agati de cuvinte invizibile, faci ocolul personajelor secundare si spui STOP, dar pentru o perioada scurta de timp. Chiar din acel colt, la fiecare reprezentare tu imi faci cu ochiul de parca mai intreba:Vrei sa dansam?Desi  stii ca ma vei calca pe picioare si find ca eu sunt mai mica am datoria sa te ajut, ca de fiecare data, de ma pune sus pe ale tale, iti ridic barbia si te rog sa lasi bratul moale pe mijlocul meu cu o diferenta de un infinit. Tu esti diferit, eu sunt copil..esti un mos deja....cum te poti zapaci dansand cu o pustoaica!?
     Adevarul nostru batrin are de-a face cu parul tau sur oare?Fata de al meu blond al tau imi spune''buna'' in caz ca nu il voi mai vedea si a doua zi pe genunchi mei, in caz ca voi uita numele lui matern si numarul pe care tot a crescut de la incercarile noastre de a trece mai departe de genunchi. Va creste in continuare pentru ca ne place mai mult asa, sa ne jucam in note si sa dansam pe scena vieti tale.
       As dori pentru o vreme sa nu iti mai vorbesc ci sa-ti scriu scrisori dar eu nu cunosc literele rusesti, am invatat engleza la scoala. I know!Tu nu ai apucat. Ma tem ca in '94 m-am nascut prea devreme. Vreau sa fiu adult doar pentru a fi in bratele tale cand cineva ma critica prea tare pentru prestatia proasta de pe scena si nici atunci eu nu te pot rasplati pentru efortul tau, faptul ca m-ai adus inapoi unde mi-a ramas replica.... rupe camasa uda de pe tine si  arunc-o ca un pahar pe perete, sa iti cunosc pieptul, sa il mangai asa cum ar face orice ''femeie''pentru un barbat.
       Acum nu mai vreau sa scriu despre tine.  Tocmai cand melodia ajunge la refren te lasi  prea moale pe note si devin obosite, plus orele pe care le petreci pe banca singur ma fac sa am grija ta. Aduti aminte ca eu sunt mai mica si numai eu am grija de tine.
       Oare tu ma intelegi pentru ca eu nu te inteleg?De ce imi strangi privirile in pungi de plastic zambind treizeci de minute doar din spate fara nici o atingere, fara nici o rasplata pentru zile intregi departe de tine, din camera cealalta, si semnintele decojite de la calculator mi-au infundat tastatura asteptand ceva. Cum curu meu o sa-ti mai scriu acum in rusa daca nu am google translate?Stiu ca bunica imi spunea sa-ti vorbesc mai frumos pentru ca sunt domnisoara si tu esti prea incet pentru mine. Nu esti gata sa fugi dupa mine?Nici nu vei fi dragul meu, parul tau e si mai sur acum.

2 comentarii:

melancolisme spunea...

de două zile încerc să adun câteva cuvinte demne de această povestioară. n-am reuşit.în schimb mi-ai dat inspiraţie...un fel de revers al povestirii tale. e absolut fantastică. în ochii mei cel puţin. felicitări. blogul tău e cu adevărat o delicatesă pt mintea mea.
pe curând.
cu drag al tău fan.

nume pt a-mi semna postarile spunea...

Ma simt chiar alintata dragul meu fan.Mi se face parul de gaina de fiecare data cand cineva imi apreciaza creatiile.

Trimiteți un comentariu