Fluturi ca voi

            O perioada de vis cred ca mi-a ajuns.M-am gandit la apus si la tine si la tot.Oricum fluturi nu sunt iarna,sunt mereu pentru tine,dar poate nu iarna.E prea frig sa te pot tine de mana .Vreau sa fiu iar copil,iar sa-mi caut inocenta,iar sa scriu cu muschii tremurand.Vreau sa te setez pe mut un singur minut,sa fac statistici pentru anul asta s-apoi sa te desenez pe coltul foii ca pedeapsa.
   Esti perfect in tacere,te rog nu te misca,o sa fosneasca cearsaful!
          De prea multe ori admir fluturi necunoscuti  ca tine de la departare,chiar de cand eram de un metru,numai in acele momente aveam stari de libera gandire,numai cand admiram.Voi sunteti cantareti,filozofi,poeti,pentru mine adevarati artisti.Voiam sa fiu la fel de colorata ca voi si cat ma straduiam in acea zi.Timpul ma alergat cam mult fara sa-mi dau seama ca sunt o omida,la ora asta ticaie doar din ora in ora.Ma gandesc ca a imbatranit si obosit,desi l-am sfatuit sa mai stea in loc.
Astazi ma intreb ce s-a intamplat cu voi fluturilor?Cum va mai miscati degetele,oare la fel de delicat?Zambiti la fel de perfect ?Nu-mi pot imagina pe voi omide.....chiar daca ati trait o singura zi,si aceea a contat cel mai mult pentru mine dintr-un an intreg 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu