Tu un domn cu carouri imprimate în piele

          După perdeaua albă, luminată parcă orbital te găsesc ascuns chiar dacă transparenţa te prinde atât de bine. Îmi şopteşti  îndrăzneţ şi timid, cu aceiaşi notă de mister ca şi cum mi-ai destăinui cel mai mare secret...te iubesc!Azi am privit apusul împreună. Tu pe casa oraşului Ploieşti, eu prin iarba inghetata a moldovei.Tu un domn cu carouri imprimate în piele, eu o domnisoară în aşteptare. Momente desigur aştept, cel mai probabil pe tine domnul meu cu ochii tai.
       Amețit de alcool sau de mine aşa cum ești încă, te voi mai aştepta pe banca unde iarba nu îngheață niciodată. Nu îţi promit că ne vom căsători în Egipt şi nici că vom călători cu rulota prin România vizitând doar stelele seară de seară, dar vreau să mă strădui să fiu una din cele mai bune muze pentru tine sau pentru aparatul tău foto, al meu cu siguranţă va fi stricat multă vreme.
        Încă câteva mii de secunde vei fi în poala mea, dându-mi tu pagina cărți preferate, apoi vom găti împreună pentru tine, eu te voi privi cum mănânci reţeta presărată cu fluturaşi ş-apoi şi eu te iubesc fără nici o explicaţie!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu