Printr-o camera

         Prima zi de luni şi parcă viteza natalitaţi a mai crescut pentru mine.Şapte miliarde de oameni pe această planeta de o cameră 4 pe 4 mi se pare cam mult.Sper si acum că intr-o zi o să deschid usa beciului si o să descopăr că lumea e mai mare de atât.
        In drumul lung spre casă(de oriunde as veni drumul e la fel de lung)creierul oricui ce trece pe aici este filtrat in doua părţi:
-priveşti copaci,pamântul gol puscă si tufişuri multe şi simţi toate acestea doar fizic
-priveşti copaci,pamântul gol puşca şi tufişuri multe şi simţi toate ecestea fizic şi psihic
       Dacă tu vei trece pe aici simtind doar frigul ori caldura atunci esti un ratat,daca vei trece pe aici intr-un timp mai lung simtind frigul ca o revigorare si caldura ca un Pepsi intre fizic şi psihic atunci m-ai ai o şansa ca viata ta să fie mai mult decât o colecţie de momente pentru că copaci nu sunt doar copaci,ei au un rol,cel de a face frunze şi de a se dezbrăca de ele,am observat că le place mai mult fară haine pe ei cu crengile în acidul  ploii  provocândule vărsat de vânt cu ciocolată pe bubiţele lor ce-i fac să se scarpine  în zonele inflamate. Si pamântul cu furnici mâncate de copii mici mergând de-a buşilea este un moment care te face să crezi că ai deschis beciul si descoperi o altă lume.Mmmm!Furnicile nu au nici un rol.Sunt mici şi se caţăra pe pielea mea ca nişte furnici,pe lângă asta fac autostop la sucul roşu din struguri de sub pielea oricui.
       Şi cum luni nu am nimic de obiectat împotriva tuturor începuturilor(răsăritului),ca de obicei,aştept ziua de marţi cu send spre miercuri cu space in joi pentru că aştept vinerea dar prefer totuşi joia.Este atât de aproape de ziua cea mai bună din săptămână,pentru că este ultima zi chiar dacă mai exista si duminică pentru că mie îmi plac apusurile.Mă pierd uşor in cuvinte.........de tot la final :)devin ionodoră,insipidă,incandescentă cand tufişurile sunt prea multe,uneori umbrite de ţipetele copiilor ce joc leapşa in jurul unei gări private şi uitată de propietar in grija mea.Eu am facut-o portocalie,nu pentru ca imi plac portocalele,ci pentru ca îmi plac copii.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu