La varsta a doua



 Imaginatia ta merge cat mai departe pentru ca ai 30 de ani, nu tebuie decat sa iti sarut obrazul si o incandesceta a culorilor din compozitie se face rosie. Ma privesti prin camera salivand, nu poti face nimic, doar stii!
    Faptul ca esti la a doua varsta, culorile sunt tot mai vii, stii mai multe, vrei mai multe. Iti ceri scuze pentru fiecare apropiere incatatoare...da, da un demon te aduce la mine sa imi invelesti corpul cu griul din tine. Ce iti mai poti dori decat atat, sa ma poti privi cand dorm dezbracata in camasile tale.
     Tu ai o forma visului eu am un visul. Vrei sa iti dai frau imaginatiei pe pereti, pe frigider, in mancarea editata cu grija pentru mine, pacat ca eu doar te apreciez si atat.
   In dimineata zilei de azi imi priveam corpul intr-o oglinda cat peretele. Eu, ca de obicei  in camasa ta, cea mai alba dintre toate si cea mai larga, tu tiptil pe usa scartaita te asezi pe fotoliul cu floricele de domnisoara. In dimineata asta mai privit de la spate ore intregi, spunandu-mi intruna: ''esti frumoasa''desi imi statea oribil in albul tau.
  Ai vrea sa ma iei in brate in loc, sa imi soptesti ca un ''barbat'' la ureche cat de mult iti par ''femeie''. Fiecare enigma este tot mai incitanta. La tine e dimineata cand la mine este seara chiar si la mijoc de zi

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu