Bi-anca

  Hai intoarcete, holbeazate, mirate, zambeste cu un coltusor, eu rad, rad, rad...tu nimic...eu ma potolesc, incep iar, si brusc:
-Ciudatenie!
  Micuta mea, Bibi!Azi nu te-am dus acasa.Cine stie ce o sa ti se intample daca nu voi fi eu cu grija ta la masinile care o sa ma calce. Stiu,stricata de mine!Am uitat sa iti spun ca joi o masina chiar voia asta, a claxonat ca dusa, dar o super-girl a iesit din mine si am oprit-o.
   M-am gandit apoi la caramizile cu care ai fost incalta astazi, la traversatul strazilor, la complimentele sarcastice, la intrebarile curioase, la zilele cand iti spun cat de paranoica esti, dar nu esti.Vei fi maine la scoala, dar acasa la mine nu esti :)
  Cat de des iti spun lucruri fara legatura intre ele?Exact asa cum scriu...Acum
Sau maine
  Cand voi merge drept, cu pieptul in fata, cand voi spune lucruri mai putin trasnite, iar Cosmina sa fie mai socata decat tine( sa nu uiti de tubul luminos,pe unde curg gumele, deasupra masini), cand tu nu vei mai fi pretentioasa cu iubirica ta, cand nu vei mai rade in preajma mea, cand nu vei mai canta melodiile instantaneu, cand parul tau va fi ondulat, cand Loredana nu va mai fi geloasa, cand Anca se va transforma in Bianca apoi Trianca.
  In secunda a doua, cred ca a treia, voi fi o ''socata''!(indiferent de loc)Oare va veni ziua cand ma voi pregati sa nu mai iubesc pisicile pentru ca nu voi stii daca si tu le vei iubi sau daca le vei mai asocia cu femeile enigmatice, care stiu ce vor si nu voi mai manca inghetata la cornet pe care mi-ai cumparat-o azi pentru ca nu o va mai avea acelasi gust.
 

 
 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu