11:36 pm

Imi pun mana peste a ta si vad cat arde,

Imi asez comod buzele peste umarul tau si simt cum vibreaza,

Cuprind intreaga mana si aud sangele cum varsa spre degetul cu care imi inchizi pleoapele.

Mi-e dor de tine asa cum domnitelor le e dor de soti plecati in armata.

Nu-mi ramane decat sa-ti scriu

Dragul meu,

Nu este nimic de spus. Sunt vremuri de criza si e clar ca nu pot ramane infipta in prima pula pentru totdeauna. Da, imi amintesc cand lasai amprente pe obrazul meu si am lasat asta sa ma omoare pentru un timp dar acum am mofturi si alte normalitati. M-am gandit ca pot sa delirez. Defapt sunt multe de spus.
 De acum in colo sunt hotarata:
1.Toate scrisorile pe care ti le-am trimis pana acum este deasupra limitei, este marginea de care se agata orice om, visele.
 2.Tot ce-ti voi scrie de acum in colo va fi real si ridicol, iar peste ani imi voi citi iar gandurile si ma voi regasi amindundu-mi fiecare clipire in aceste momente, clipiri care peste cateva zile nu mi le voi aduce aminte spunandu-mi sa fiu sincera cu mine. Imi este dor si imi va fi intodeauna de lucruri idealiste si inexistente. De muste plesnite si obosite seara pe ecranul calculatorului, de muzica, de vinul, de narcisista din mine.          3.De azi inainte ma voi bucura de lucruri mari, de sadisfactii profesionale, de minunea cafelei dimineata.
 4.Totul va fi in procente.
 5.Voi renunta la dulciuri
 6.Si la cuvantul plesnit
 7.Sau poate ma voi gandi mai des la culorile care nu exista, la o boala unde le pot gusta mai bine decat a le vedea pentru ca trec ca o fantoma prin ele si ma vad cand rosu si verde, ori as putea sa vad ce se aude, sa culeg notele in aer, sa le imprastii pe covor ca hartiile care le scriu, sa le ordonez asa cum simturile mele o cer.
 8.O sa fac parte din gruparea de oameni ''sunt genul''. Adaptarea imi va fi usora, trebuie doar ca toata lumea sa imi suporte unicitatea pentru ca sunt fata, sa las in urma victime, sa fiu superba la orice ora.''Sa fiu ca-n filme''
Iubire, daca chiar existi, nu ma cauta. Te vreau in armata, curajos cum te stiu si visator cum te cred. Si eu sunt curajoasa. Uneori imi bantui sticla de vin ascunsa in dulapul cu haine, deseori beau pe langa mine, imi ud gatul cu pofta mult timp,cu pete pe bluza cu stropi mai mari ca cei de pe geamul din veranda. Atunci sunt constienta, atat de profund realista incat tu nu poti sa auzi ploaia.
Te astept pe frontul de acasa.
Grijuliu si iubitor



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu