Dragule,






  Iti scriu din partea celalata de lumea.
  Imi tot spun ca va veni si minutul cand iti voi scrie mai mult si mai profund,mai detaliat ,mai apropiat, dar nu stiu ce vreau sau ce sa spun. Este adevarat ca imi starnesti imaginatia prin modul cum ma tratezi,cu zile tacute, chiar daca, nu ti-am mai dedicat nici o litera in ultima vreme. Sa stii ca ma gandesc la tine!
  Azi sunt multumita si totul e neutru. Totusi, daca ar fi sa ma sfarm in doua, una pe lumea reala, cealalta pe langa lumea reala, as alege sa fotografiez 127 de ore fiecare particica din corpul uman. O stare generala pe ambele continente mentale, o visare realista rezultand un perete imprimat cu fotografii alb-negru, fotografii prin graul copilariei care aproape zgarie delicat pielea calduta, cu palarii tipic varstei de trei anisori, cateodata si domnisori cu mustata tinanand in brate diferite domnisoare cu parul rebel. Parca as fi trait mai constient pe cand aveam 3 ani. Pe atunci putin conta daca erai sau nu fotograf. Apasai butonul si iesea ceva ce putea fi impregnat pe perete, era profesional.

  Dragul meu, in ultima vreme am vrut sa fac o taiere intre cele doua lumi ,ceva mai accentuat ca de obicei. M-am preocupat de realitate si numai de ea, apoi m-am desprins de tot ce inseamna drag, sa vad in cele din urma realitatea in cel mai negativ mod posibil. M-am desprins de mine insumi. Pot numi cele doua ''contiinta'' si ''visare''. Constiinta judeca visele, iar visele analizeaza constiinta. Pur si simplu ma uit la corpul meu si judec ce a mai ramas din el. Acum stiu ca am urat realitatea pentru ca nu voiam sa o recunosc.
  Dragule, m-am gandit de multe ori sa iti impartasesc urmatoarea idee, la prima vedere nici eu nu o inteleg. Poate parea fara esenta. Am constatat de multe ori faptul ca, tot ce am nevoie mi se daruieste in orice moment. Sunt o rasfatata. Acum o ora ma gandeam la simtul realitati, la scurt timp am gasit din intamplare un blog despre asta De o saptamana ma gandesc la cum ar fi sa am o prietena si ea a aparut azi, spunandu-mi lucruri la care si eu ma gandesc. Probabil ca daca m-as gandi la ce inseamna soarele, va aparea ceva sau cineva care imi va vorbi despre el, fara ca eu sa stimulez asta in vreun fel. Cine crede in noroc, va intelege si va trece mai departe cine nu va experimenta ca si mine.
  

1 comentarii:

Cosmin spunea...

Apreciez mult calitatea unui articol, si pot spune ca acesta este foarte bun !

Trimiteți un comentariu