Pentru a fi un scriitor


De doua ori mai mult imi doresc sa scriu despre lucrurile care mi se intampla decat despre psihologia gandurilor nebune. Sanatos este sa imi exprim sentimentele si sa le dau ''o tenta'' prin talentul meu dar, cu cat sunt mai talentata cu atat nu scriu nimic. Scriu despre un semn anume si il intensific in minte de zeci de ori fata de cat scriu pe foaie.  De aceia parinti nostri au jurnale cu poezii si nu jurnale, isi exersau talentul prea mult, pe aceasi tema :iubirea. Atat de multe descrieri, iar finalul este acelasi, il iubesti.
Sunt cateva caracteristici pe care am putut sa le indentific ,dar nu pe toate sa le si pun in aplicare: sinceritatea, vocabularul, starea pe care o transmiti si o sclipire.
 Sinceritatea e autodisciplina. Poti scrie indiferent de starea de spirit, scrii despre tot ce merita amintit.
 Cuvantul poate fi atitudinea, umorul, orice iti da incredere in tine. Poti exersa la nesfarsit imbinarea cuvintelor dar exista o fractiunde de secunda in care o singura imbinare  face ca recompensa sa nu fie amanata.
Starea pe care o transmiti e starea ta. Asemanatoare cu a altora, sau e doar a ta, scrisa pentru ca cei ca tine sa te gaseasca
 Sclipirea pe care o ai esti tu.
Daca abilitatile tale de scriitor sunt slab dezvoltate, exersarea lor este benefica.
Dar acestea sunt doar teorii :)

2 comentarii:

Catalin spunea...

Pentru a fi un scriitor , iti trebuie MULT timp liber si lipsa grijilor ,ca grija zilei de maine. Poate multi dintre noi am fi scriitori sclipitori dar ne incurcam in alte detalii ale vietii.

Andreea spunea...

Chiar ca detalii..

Trimiteți un comentariu