Am dreptul

  Cum să pierzi ceea ce nu ai ? Uite cum cineva într-un moment de sclipire a scris o cărticică cu instrucțiuni de folosire pentru fiecare persoană.
Fiecare avem câteva caracteristici generale de a gândi, de a pune problema, de aceea mie îmi este ușor să te duc în eroare despre ceea ce crezi că ești sau cine ești.
  Ești sclavul meu când tu nu ai încredere în tine, când tu nu iți cunoști drepturile, când tu nu ai principii, când crezi despre tine că ești un idiot, de asta meriți să fii în genunchii mei și sa faci ceea ce spun eu.
Din când în când iți fac poftele, iți cumpăr o ciocolata, iți dau un timp să te răcorești, ca apoi să o iau de la capăt. Am dreptul să mă sprijin pe tine , pe umărul tău dacă simt nevoia fără să iți dau ceva în schimb. Am dreptul să iți coordonez viața, să iți spun că părinții tăi nu exista, că adevărul este relativ în orice condiție, că viata înseamnă bani.
   În timp ce tu ai dreptul să te pierzi în gândurile mele perfide..
   Te împotrivești ?Te jignesc băăiii, cine oi fi tu!

3 comentarii:

Nik Nikole spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Nik Nikole spunea...

bravo andreea, ai mare dreptate :-*

Andreea spunea...

:*

Trimiteți un comentariu