Tema de astăzi-26 aprilie

 Îmi lungesc brațele în fiecare dimineața, în acelaș pat micuț ca și gândurile mele. în stânga mea găsesc mereu o prăjitură cu glazură de ciocolată, de parcă ar pune-o altcineva acolo în-afară de mine. O singura înghițitură e deajuns să îmi potolesc dependenta de dulce. Atât de dulce par a fi și mișcările degetelor în visul de dimineață. Unul singur.
 Una singura e și aprecierea zilei de ieri ca apoi să mă gândesc la cea care urmează. Ca și cum mi-a face temele.
 Un actor mi-a spus și arătat că oamenii care merg cu capul în jos vorbesc în trecut. Analiza depășește matematica. De parcă există doar o singură variabilă întotdeauna.
 Mi-aș dori dar nu ca pe o trebuință. Mi-aș dori să fie o singură variabila doar pentru momentele în care sunt confuză, să îmi pot liniști gândurile prin simplificarea problemei. Ca și acum , mereu sunt mai multe. Trebuințe--impulsuri--dorințe--intenții--scopuri. Depinde doar de mine să lupt cu ele, adică sa le departajez.
 Satisfacerea unei nevoi, poate chiar și o singură data se saturează încât poate să dispară. Cum ar fi trebuința de securitate (apărare, protecție, echilibru emoțional) Sunt și momente magice când știu că pot face orice și revin la capitolul motivație.
Nu se aplică la toate trebuințele. Trebuințele fiziologice(foamea, setea, trebuințele sexuale) Clar nu o sa ma satur de prăjitura aia. Nu o să mă satur nici să îmi întind brațele pentru că îmi doresc ca cineva să își plimbe palmele pe stimulii receptori de pe întregul meu corp. Dar o să mă satur să merg cu capul în jos, să trăiesc în trecut pentru că voi găsi o cale să călătoresc spre viitor, trăind în prezent.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu