Perspectiva-1 iunie

21 decembrie 21:15

''Faci parte din univers'', mă gândeam în aceasta dimineața așteptând troleul în mijlocul orașului, în mijlocul mulțimii. O finalitate minusculă așteaptă troleul cu numărul 682. Finalul s-a produs când am ajuns aici, căci scopul înseamnă pentru oricine nesemnificativ. Iubesc și privesc, mă hrănesc cu soare, o realitate, o perspectivă mai bine spus, aceeași privită în filmul meu preferat. "Andreea are lumea ei"
Iubesc și privesc, mă hrănesc cu soare. Toată lumea o făcea în dimineața aia. Priveam în jur și era nesemnificativ, poate pentru că nu vroiam să văd lumea lor de a iubi, de a privi, de a se hrăni cu soare. Sau poate pentru că doar eu aveam în mine un sentiment în care puteam să fiu ce vreau și alegeam nesemnificativ.
Troleul 682 nu a ajuns, dar am ales să plec cu 21 ca apoi să mă simt un mic Dumnezeu. Eu creez lumea, de aceea eu aleg troleul și nu troleul pe mine.

1 iunie 00:26
Privesc, apoi iubesc, dar mai întâi mă hrănesc cu soare.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu