Oare tu poți?

   Dacă cineva lasă urme pe tine atunci când te atinge înseamnă ca doar tu le vezi, pentru că tu ești cel îndrăgostit. Nu știu ce înseamnă să fii îndrăgostit căci mă afund în emoții atât de tare încât nu mai pot reveni la suprafață. Dar doar pentru un moment, nu trag aer în piept, uit de locul în care ma aflu și vad decât ceea e îmi imaginez eu, o balta de sânge. Glumesc, văd doar ceea ce este, ce a fost înainte să mă îndrăgostesc, el sau ea e o altă persoană care are propriile emoții, căruia îi aparțin și le vede exact ca și mine:doar el. De unde știu dacă ceea ce simte celalalt nu ajunge sau de unde știu că celalalt are cumva mai mult de oferit și dacă are de ce as fi fricoasă să pierd ceea nu îmi aparține de la început? Dacă mama mea nu împarte iubirea ci o multiplică pentru mine și fratele meu, înseamnă că și partenerul meu poate să o facă pentru încă cineva ca mine?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu